• Wat we zijn gaan doen:
Als het gaat over personeelswerving op de lange termijn is een bedrijf goed in de markt zetten enorm belangrijk. Met name richting toekomstige sollicitanten. Dit hebben we gedaan met een nieuwe werken bij Vervaet website. Hier konden we ons specifiek richten op sollicitanten. We konden de sollicitant gericht aanspreken en meer achtergrondinformatie verstrekken. Om meer beleving te creëren hebben we een werken bij video en nieuwe foto’s gemaakt van de verschillende functies. Nadat de website online was hebben we direct een wervingscampagne ingezet waar de nood het hoogst was.
Om meer beleving te creëren hebben we een werken bij video gemaakt en nieuwe foto’s gemaakt van de verschillende functies.
Nadat de website online was hebben we direct een wervingscampagne ingezet bij de campagnes waar de nood het grootst was.
• Het resultaat:
28 sollicitanten binnen een maand. Niet alleen de wervingscampagnes waren een succes, maar ook op de andere vacatures kwamen volop sollicitaties binnen. De wisselwerking tussen de wervingscampagne en de website was groot. Veel sollicitanten kwamen binnen via de campagne, klikten door naar gerelateerde vacatures en solliciteerde hier uiteindelijk op. Zo versterkte de campagnes, de website en de content elkaar.
• Klant vraag
Personeel vinden is tegenwoordig lastig. Zelfs voor een bedrijf als Vervaet. Met meer dan 15 openstaande vacatures was de noodzaak zeker aanwezig. De vraag vanuit Vervaet was om op de korte en lange termijn te zorgen voor meer sollicitaties.
• Videografie:
• Fotografie:
• Ook interessant voor jou:
Zet ook de volgende online stap:
Klant:
Vervaet
Werkzaamheden:
Webdesign, Bedrijfsfilm, Bedrijfsfotografie, Online adverteren, Personeelswerving
Vervaet
Totaal pakket om werknemers te werven
- Nieuwe werken bij website
- Bedrijfsfilm
- Bedrijfsfotografie
- Wervingscampagne
28
Sollicitanten in 1 maand.
6
sollicitanten gemiddeld per maand via de website zonder promotie.
106.000
Mensen bereikt met de campagne.