• Wat we zijn gaan doen:
De eerste stap was een uitleg video maken van de software module. Hierin combineren een uitleg over de module met de beelden van een daadwerkelijke situatie op de snelweg.
De volgende stap was een website pagina gaan maken met relevante informatie waar geïnteresseerde informatie konden opvragen.
De volgende stap was organisch bereik in zetten. Dit hebben we gedaan door de uitleg video te posten op de LinkedIn pagina van de module-manager die de uitleg geeft.
De laatste stap was een advertentie campagne voor het generen van leads.
• Het resultaat:
Daarvoor laten we Justin van EBO van Weel aan het woord: "Onze verwachting voor de video was uiteraard hoog maar dat het bereik en de reacties op LinkedIn deze aantallen heeft bereikt is zeker boven verwachting! Mooie cijfers, jullie hebben met Piek Marketing goed werk geleverd! Laten we nu doorpakken om onze andere producten en diensten ook kenbaar te maken 👍"
We zijn nog volop bezig maar de eerste cijfers zijn er.
Organisch post:
30.000+ bereik
350 interessants
35 Commentaren
20 Repost
Advertentie campagne:
De campagne loopt nog maar inmiddels staat de teller op 7 leads vanuit de campagne.
• Klant vraag
Het in de markt zetten van een software module waarbij weggebruikers gewaarschuwd worden voor wegwerkzaamheden.
• Videografie:
• Fotografie:
• Ook interessant voor jou:
Zet ook de volgende online stap:
Klant:
EBO van Weel
Werkzaamheden:
Online adverteren, Branding, Social Media
EBO van Weel
Branding & Lead generatie
- Branding
- Social Media
- Adverteren