top of page

• Google Ads Bureau, Gewoon Doen

Hoe onze samenwerking werkt:

Gewoon, Doen. In die 2 woorden kun je samenvatten hoe wij met jou gaan samenwerken. Niet eindeloos vergaderen maar doorpakken en testen. Overleggen waar nodig en doorpakken waar kan bij jouw Google Ads. Testen wat werkt en bijsturen waar nodig.

 

Maar ook Gewoon, Doen als in zonder poespas, nuchter en beide benen op de grond. Niet hoog van de toren blazen maar gewoon naast elkaar staan en samenwerken. Spreek dat je aan? Nodig ons uit voor de koffie!

Piek als Google Ads bureau
Google ads voorbeeld

Piek als Google ads bureau:

• Transparant
• Zonder contract
• Resultaat gericht

Google ads bureau

Er zijn tientallen Google Ads bureaus. Maar voor welke kies je nu? Iedereen zegt dat hij expert is en je het beste kan helpen. Dat klopt! Daarom gaan wij dat niet doen. Natuurlijk hebben wij alle expertise en ervaring om jouw campagnes succesvol te maken. Maar er is één ding belangrijker dan dat: een goede samenwerking. Alleen dan worden jouw Google Ads campages een succes.

Dr Worker

van 0 naar 150+ orders per maand

Rug Expertise Centrum

321 Leads in een maand tijd

S&W Bouwkundig Ingenieurs

Het verlengstuk zijn van de marketing.

EBO van Weel

Branding & Lead generatie

The Innersense

195 leads binnen een maand

Mind Body Dietiste

Een vliegende start voor Aniek

Fydee Vitae

24 sollicitanten en 3 nieuwe werknemers

Vitaal Podotherapie

Consistent nieuwe klanten met Google ads

Rug Expertise Shop

Al meer dan 1000 klanten kunnen helpen.

 Google ads voorbeelden:

Je bent niet de eerste! We hebben al bij heel wat bedrijven mooie resultaten weten te halen met online adverteren. Dit doen we met Google ads alleen of in combinatie met andere platformen zoals Facebook, Instagram of Linkedin.

• Piek Marketing als Google ads Bureau:

Bij Piek Marketing staan onze gecertificeerde Ads-specialisten klaar om ervoor te zorgen dat je tastbare resultaten ziet. Maar dat is niet het enige. Hieronder 4 voordelen van Piek als jouw Google ads bureau:

 

  1. Je kunt met een gerust hart je campagnes overlaten aan onze gekwalificeerde specialisten.

  2. Volledig transparant: oprecht advies zonder onverwachte kosten.

  3. We gaan altijd voor goud: doorlopende optimalisatie om het allerbeste uit jouw campagnes te halen.

  4. Geen strakke contracten met kleine lettertjes, maar een samenwerking die gebaseerd is op vertrouwen.

 

Dus, spreekt dit je aan? En wil jij de zichtbaarheid van jouw website een flinke boost geven? Neem contact op, en laten we de opties bespreken.

Google ads bureau eigenaar

Vraag je gratis Ads-check aan: twv van €250

Waarom een Google ads Bureau inschakelen:

Google ads (vroeger Adwords) is een kanaal met veel potentie. Het is daarom ook voor bijna elk bedrijf interessant. Ongeacht de grootte van het bedrijf. Dit komt doordat je heel gericht je doelgroep kunt bereiken. Google ads is behoorlijk complex en tijdrovend om te beheren. Dat is waar wij om de hoek komen kijken.

 

Als Googlee ad bureaus hebben we de expertise en ervaring om alle aspecten van je  adwords campagnes te beheren. Van zoekwoordenonderzoek en biedingen tot het schrijven van advertenties en rapportage. Door onze ervaring weten hoe we hoe we dit het beste aanpakken.

 

Dit komt niet alleen door de kennis of jarenlange ervaring, maar een Google Ads Bureau heeft ook nog eens een hoop (vaak dure) tools en hulpmiddelen die helpen om het meeste uit je campagnes te halen. Het uitbesteden scheelt jou dus niet alleen een hoop tijd maar levert ook nog eens meer resultaat op.

Johan van der Schelde

Eigenaar Bouwbedrijf van der Schelde

Flexibel & boven verwachting

De samenwerking vonden we in 1 woord; super. Jullie waren heel flexibel en keken naar wat past bij ons bedrijf.

Daarnaast hadden we vanaf het begin gelijk prettig contact en het resultaat is zelfs boven verwachting.

Pacalle vermunt

HR-Manager New Motion

Frisse blik op personeelswerving

Wij zijn blij met de mannen en hun frisse kijk op werven in deze krappe arbeidsmarkt.

 

Ze hebben een supertoffe campagne voor New Motion uitgezet met nieuwe collega’s als resultaat!!

Arjan Zandijk

Eigenaar Vitaal Podotherapie

Een aanrader

Ik ben erg tevreden over de werkwijze van Wiljan en de onderlinge samenwerking verloopt uitstekend.

 

Er wordt resultaat gericht gewerkt en hij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in zijn branche.

Een aanrader!

 Klant ervaringen bij ons Google ads bureau:

logo's2c_3x-8.png

• Hoe Piek Marketing te werk gaat als Google ads bureau:

Stap 1: Kennismaking

Een bakkie doen. Daar beginnen we mee. Een kennismaking waarin we jou, jouw bedrijf en jouw doelen leren kennen. Waarom wil je starten met Google Ads? Wat wil je bereiken? Door jou en jouw bedrijf te leren kennen, kunnen we een maatwerk plan maken. Daarmee maken we een campagne die perfect aansluit op jouw doelen.

Stap 5: Optimaliseren en rapporteren

Nu we de eerste data hebben kunnen we gaan optimaliseren. Misschien werken sommige zoekwoorden beter dan andere, of blijkt dat een bepaalde advertentietekst meer kliks oplevert. We houden je op de hoogte van de resultaten en onze aanpak met regelmatige rapportages. Zo weet je altijd hoe je campagne ervoor staat en wat je van ons kunt verwachten.

Stap 2: Onderzoek en strategie

Welke zoekwoorden gaan we op inzetten? Wat doen je concurrenten? Waar zoeken klanten op? Allerlei vragen die we gaan onderzoeken voordat we beginnen. Want geld weggooien is zonde. Het budget moet zo effectief mogelijk worden ingezet. En daar gaan we de beste strategie voor bepalen.

Stap 3: Opzetten & Testen

We blijven zeker niet hangen in onderzoek. Juist nu komt ons favorieten deel; testen! We gaan de gekozen opties testen en echt kijken wat wel en niet werkt. Door het in stellen van goede conversietracking, kunnen we meten welk zoekwoord of advertentie het beste werkt.

Stap 4: Monitoren

De campagne staat nu live! Maar ons werk stopt niet na het lanceren van de campagne. We monitoren de resultaten voortdurend. Hoeveel klikken krijg je? Wat is het bouncepercentage? Hoeveel conversies levert de campagne op? We houden alle cijfers in de gaten.

Eigenaar piek online marketing
Klaar voor jouw start?

• Hoe kies je een Google Ads bureau?

Ervaring:

Dit is essentieel voor succesvolle campagnes. Ervaring is simpelweg fouten maken, en hoe meer er zijn gemaakt hoe meer kennis er is. Vraag daarom naar eerdere succesverhalen en bekijk resultaten die ze hebben bereikt voor andere bedrijven.

1

Reputatie:

Hoe hebben anderen het ervaren? Goede reviews zeggen veel. Lees daarom ervaringen op hun website maar kijk ook naar onafhankelijke bronnen zoals Google. Want; een goed bureau heeft tevreden klanten die graag hun positieve ervaringen delen

2

Prijs:

Informeer naar prijzen bij verschillende Google ads bureaus. Zo kan je een eerlijke vergelijking maken. Maar let zeker niet alleen op prijs, het goedkoopste Google Ads bureau is niet altijd de beste. En slechtere campagnes is uiteindelijk slechter resultaat.

3

Communicatie:

Eén van de belangrijkste onderdelen van een goede samenwerking. Ook een lastige om van tevoren te weten. Wees daarom kritisch hoe het gaat in de eerste gesprekken. Zijn ze transparant? Reageren ze snel? Komen ze afspraken na? Goede communicatie is essentieel voor een succesvolle samenwerking.

4

vierkant overlay groen zwart2-100.jpg

Profiteer ook van de kansen van een Google ads:

Google ads bureau in een nieuw jasje:

• Zonder contract

• 100% transparant

• Gaan voor resultaat

Google ads inzetten

• Waarom Google Ads inzetten:

Het voordeel van Google ads is dat mensen al op zoek zijn. Je adverteert op relevante zoekwoorden, dus mensen hebben al interesse. Daarom is Google ads zo interessant zijn in het realiseren van conversies. Je duwt dus niks door de strot, maar biedt mensen een goede optie voor wat ze zoeken. Dat is het groote voordeel in het kort. Maar dat is zeker niet alles, Hier nog een aantal andere voordelen:

 

  1. Direct zichtbaar: Met Google Ads marketing sta je direct bovenaan de zoekresultaten. Jouw advertentie zijn direct zichtbaar voor de doelgroep, en gaan dus ook direct resultaat leveren.

  2. Gerichte targeting: Met Google ads kan je heel gericht specifieke doelgroepen bereiken. Welke mensen je wilt bereiken kan je bijvoorbeeld instellen op demografische gegevens, interesses of zoekgedrag. Zo zorgen we ervoor dat jouw advertenties alleen worden getoond aan mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten.

  3. Flexibel budget: Bij Google Ads heb je volledige controle over je advertentiebudget. Je bepaalt zelf hoeveel je wilt uitgeven. Daarnaast betaal je alleen voor de klikken die je ontvangt. Als Google Ads bureau overleggen we regelmatig met jou over het budget en of we dit moeten opschalen of afschalen.

  4. Meetbaar en optimaliseerbaar: Door gedetailleerde inzichten in de prestaties van je campagnes, kan je ook gericht optimaliseren. Doordat we alles meetbaar maken kan je precies zien welke advertenties succesvol zijn en welke niet. Hiermee ga je vervolgens aan de slag. Door hier continu mee bezig te zijn, verbeteren je resultaten.

  5. Snelle resultaten: In tegenstelling tot SEO, wat een behoorlijke tijd kan duren voordat het resultaat oplevert, leveren Google ads direct resultaat op. Zo kan je snel inspelen op trends en ontwikkelingen. Daarnaast kan je snel opschalen of afschalen afhankelijk van hoeveel klanten je nodig hebt.

• Hoe werkt Google ads:

Hoe werkt Google ads?
Allereerst even voor de duidelijkheid, wat termen uitgelegd. Google Ads is een manier van SEA. SEA staat voor Search Engine Advertising, in het Nederlands zoekmachine adverteren. Google is veruit de grootste zoekmachine in Nederland, en adverteren op Google doe je met…,precies: Google Ads.

 

Ok, nu we dat duidelijk hebben. Hoe werkt het eigenlijk? Bij zoekmachine adverteren betaal je de zoekmachine (bijv. Google) om jouw website boven aan te krijgen in de zoekresultaten. Jouw advertentie wordt dan boven de organische zoekresultaten getoond.  Advertenties kunnen zowel tekstadvertenties als productafbeeldingen zijn. Deze laatste worden via (Google) Shopping weergegeven.

 

Via een veilingsysteem bieden adverteerders op advertentieruimte. Door zoekwoorden en doelgroeptargeting in te stellen, kan de adverteerder meebieden naar de gewenste advertentieruimte.

 

Bij Google ads betaal je per klik op je advertentie, waardoor het ook bekendstaat als PPC (pay-per-click) marketing. Hoeveel dit kost hangt af van hoe populair een zoekwoord is en van hoe goed je advertentie en website zijn. Advertenties kunnen worden weergegeven op diverse apparaten die door jouw doelgroep worden gebruikt.

Google ads bureau case
Google ads voorbeeld

• Gratis Google Ads check

Door onze gratis Ads check weet jij direct of het interessants voor jouw bedrijf, welke resultaten je kunt verwachten en hoe we de resultaten gaan behalen. Voor deze Ads-check hebben we wel wat informatie nodig.

 

Tijdens een korte kennismaking zullen we een aantal specifieke vragen stellen. Is dit de eerste keer dat je aan de slag gaan met Google ads? Werk je nu al samen met een Google Ads bureau? Heb je een gevoel dat er niet alles wordt uitgehaald? En wat wil je dat we voor je doen met het beheer van Google AdWords? Met dit soort vragen krijgen we gericht informatie om een goede Google Ads check uit te voeren.

• Soorten advertenties in Google ads:

Bij het Google Ads denken veel mensen alleen aan de advertenties boven de zoekresultaten. Maar Google Ads is veel meer. Vaak zijn het juist een combinatie van de onderdelen van Google Ads interessant. Hier bespreken we de alle onderdelen:

 

Google Ads in de zoekmachine:

Het meest bekende voorbeeld: adverteren in Google's zoekresultaten. Je biedt op relevante zoekwoorden en als je het hoogste bod hebt worden jouw advertenties getoond in de zoekresultaten.

 

Google Shopping-advertenties:

Shopping ads zijn een interessant onderdeel als je producten verkoopt. Als je zoekt op een bepaald product zie je bovenaan vaak een rij met allerlei producten staan. Inclusief foto’s dus erg opvallend. Met shopping ads worden jouw producten daar direct in getoond. Een opvallende plek waar je dus veel uit kan halen.

 

Display-advertenties:

Google Ads heeft ook het Google Display Netwerk. Dit netwerk bestaat uit miljoenen websites. Met display-advertenties kun je jouw advertenties tonen op andere websites en apps. Die websites kunnen van alles zijn variërend van Nu.nl tot boerderij.nl. Zo kun je een groot en divers publiek bereiken.

 

YouTube-advertenties:

We kijken allemaal wel eens een Youtube filmpje. En de eigenaar van youtube, dat is Google. Youtube is ontzettend groot is het zelfs de op één na grootste zoekmachine. Ongeacht wie je doelgroep is, je kunt ze dus op youtube bereiken. Dit maakt het een fantastisch platform om jouw doelgroep te bereiken met een pakkende videoadvertentie.

 

Als Google Ads bureau kijken we verder dan alleen de standaard zoekadvertenties. Juist door dingen te combineren halen we vaak goede resultaten. We zorgen ervoor dat jouw advertenties op de juiste plekken verschijnen, met de juiste targeting en effectieve boodschappen die de aandacht van jouw doelgroep trekken.

Google ads bureau klantcase

• Uitvoeren ads-check:

 

Nu we wat specifieke informatie hebben kunnen we aan de slag met de Google ads check. We gaan aan de slag om jou Google Ads-campagnes te analyseren. We kijken naar resultaten, instellingen vergelijken deze met andere campagnes. We kijken wat er goed gaat, en wat er beter kan.

 

Om je Google Ads-account te kunnen onderzoeken, hebben we toegang nodig. Je ontvangt van ons een toegangsverzoek of je stuurt ons jouw inloggegevens. Geen zorgen, we zullen niets veranderen aan je huidige Google Ads-campagnes. We beginnen met enkel een analyse. Zodra we hiermee klaar zijn (doorgaans binnen drie dagen), sturen we je de resultaten van onze analyse per e-mail.

Google ads check
vierkant overlay groen zwart2-100.jpg

Verover nu de top posities in Google:

Google ads met Piek Marketing:

  • Ervaring en specialisten

  • Verder kijken dan alleen de advertentie

  • Volledig inzicht in je campagnes

  • Niet vast aan contracten

  • Geen uurje-factuurtje

vierkant overlay groen zwart2-100.jpg

Ook jouw Goolge ads uitbesteden bij ons Google ads bureau?

Google Ads met Piek Marketing:

  • Verder kijken dan alleen de advertentie

  • Niet vast aan contracten

  • Geen uurtje-factuurtje

• Piek Marketing als Google ads Bureau:

Piek Marketing als Google ads Bureau:

Ok, je hebt ons als Google Ads bureau in gehuurd. Maar wat nu? Wat kan je precies van ons verwachten? Hieronder een aantal punten wat Piek Marketing als Google Ads bureau uniek maakt.

 

Vier redenen om voor Piek Marketing te kiezen:

  1. Je Google Ads campagnes zorgeloos uitbesteedt aan onze gecertificeerde specialisten.

  2. Volledig transparant: eerlijk over het kost, en wat het opbrengt.

  3. Doorlopende optimalisatie: We zijn continu bezig om te maximale uit je campagne te halen.

  4. Zonder vaste contracten met kleine letters, maar samenwerken op basis van vertrouwen.

 

Meetbare resultaten en transparante rapportage. Dat is het in een notendop. We hebben gecertificeerde Ads specialisten in huis die het maximale uit jouw campagnes gaan halen.

Piek Marketing als Google Ads bureau

• Frequently Asked Questions:

Wat is een Google Ads-bureau?

Een Google Ads-bureau is simpelweg een bureau dat gespecialiseerd is in het beheren van Google Ads-campagnes voor bedrijven. Vaak combineren ze dit met andere online marketing diensten zoals social media marketing. Ze hebben vaak veel ervaring en expertise op het gebied van Google Ads. Hierdoor halen ze betere resultaten dan als je het zelf zou doen, plus je hebt er geen omkijken meer naar.

Welke vragen moet ik stellen aan een Google Ads-bureau?

Dat hangt natuurlijk af van jouw wensen en situatie. Maar we hebben een paar voorbeelden voor je:

 

Wat is jullie ervaring met het beheren van Google Ads-campagnes?

Welke diensten bieden jullie aan?

Hoe meten jullie succes?

Wat is jullie prijsstructuur?

Hoe ziet een samenwerking met jullie eruit?

Wat zijn de meest voorkomende fouten bij Google Ads?

Er zijn een paar veel voorkomende fouten bij Google Ads die bedrijven maken, waaronder:

 

Geen duidelijk doel hebben: Voordat je een Google Ads-campagne start, is het belangrijk om je doel te bepalen. Wil je websiteverkeer verhogen? Leads genereren? Verkoop stimuleren?

Niet de juiste doelgroep targeten: Je Google Ads-campagnes moeten gericht zijn op je ideale klant. Dus niet iedereen die klant kan worden, maar de doelgroep die de grootste kans heeft om klant te worden.

Niet genoeg bieden: Je biedingen beperken zorgt misschien voor meer vertoningen, maar gaat ten kosten van kwalitatief verkeer.

Je campagnes niet optimaliseren: Zodra je campagnes actief zijn, is het belangrijk om er mee bezig te blijven. Monitoren, analyseren en optimaliseren. Dit helpt je het meeste uit je investering te halen.

Hoeveel kost een Google Ads Bureau?

Bij het inhuren van een Google Ads bureau heb je 2 soorten kosten. De uitgaven aan Google om de advertentie ruimte in te kopen. En de kosten van de werkzaamheden van het Google Ads Bureau.

 

De uitgaven aan Google zijn variabel. Je kan zelf een budget instellen namelijk. De kosten voor het inhuren van een Google Ads bureau beginnen vaak vanaf €250, en kunnen oplopen afhankelijk van de grootte van je campagne.

Hoe haal je het meeste uit je Google Ads Bureau?

Bij het uitbesteden haal je alleen door een goede samenwerking met je Google Ads bureau ga je het meeste uit je campagnes halen. Maar hoe zorg je er nou voor dat het Google Ads bureau er het meeste uit kan halen. Hier zijn een paar tips:

 

Wees duidelijk over je doelen: Bij het samenwerken is het belangrijk om duidelijk mogelijk te zijn oven je doelen. Wat wil je te bereiken met je Google Ads campagnes? Door doelen te stellen zet je de neuzen dezelfde kant op. Iedereen weet dan waar ze naar toe werken.

 

Geef feedback: sta niet langs de zijlijn maar geef actief feedback. Natuurlijk zijn zij de specialisten, maar jou bent de specialist in jouw branche. Laat daarom weten wat je merkt in de praktijk. Krijg je een bepaald type klant? Denk je jouw klanten zoeken op bepaalde specifieke woorden?  Heb je het gevoel dat een campagne werkt of juist niet. Laat het allemaal weten. Hoe meer feedback je kunt geven, hoe beter het bureau je campagnes kan optimaliseren.

 

Wees geduldig: we houden van snel resultaat. Maar helaas, dat gaat niet altijd. Het kost tijd om resultaten te zien van Google Ads-campagnes. Verwacht daarom niet van de ene op de andere dag succes. Wees geduldig en werk samen met het bureau om ervoor te zorgen dat je campagnes zo effectief mogelijk draaien.

Hoe meet je het succes van je Google Ads-campagnes?

Waar kijk je nou naar om het succes van je campagnjes te bepalen? De makeklijsket, en waar je uit eindelijke voor gaat, nieuwe klanten. Maar om te bepalen waar je kunt verbeteren kijk je naar verschillende cijfers.

 

Click-through rate (CTR): Dit is het percentage mensen dat je advertentie ziet en erop klikt.

 

Conversieratio: Dit is het percentage mensen dat op je advertentie klikt en de bedoelde actie onderneemt. Dus bijvoorbeeld, inschrijven op een nieuwbrief, contact opnemen, aankoop doen.

 

Return on investment (ROI): Dit is het bedrag dat je verdient met je Google Ads-campagnes, min het bedrag dat je eraan uitgeeft.

 

Dit zijn de 3 belangrijkste cijfers om naar te kijken. Vallen de resultaten tegen, ga dan opzoek naar de kink in de kabel. Vaak zie je dan snel waar het mis gaat, en wat je moet verbeteren.

 

Dit is niet alles, er zijn nog veel meer cijfers en inzichten. Allemaal met als doel op jouw campagnes zo veel mogelijk resultaat te laten halen. Maar gelukkig hoef je dit niet allemaal zelf te doen. Als Google Ads bureau helpt Piek marketing jou hierbij!

bottom of page