• Facebok Ads Bureau, Gewoon Doen
Ben jij het beu als marketingbureaus met vage beloftes komen? Wij ook. Bij ons gebeurt dat niet. Sterker nog, wij zijn vanaf moment 1 duidelijk over wat wij voor je kunnen betekenen. Tijdens het eerste kennismakingsgesprek (onder het genot van een kop koffie) bespreken we alles wat van belang is.
Daarna gaan we aan de slag. Gewoon Doen – dat is ons motto. We zijn niet foutloos en dat weten we maar als te goed. En dat maakt ons juist de ideale partner, want we leren snel en zorgen er binnen no-time voor dat we jouw bedrijfsdoelen kennen om een optimale campagne neer te zetten. Allemaal zonder poespas of gedoe.
Klinkt dat goed? Dan plannen we graag een kennismakingsgesprek in.


Piek als Google ads bureau:
• Transparante communicatie
• Geen contract
• Resultaatgericht werk
Facebook ads bureau
Dit is waar we je proberen te overtuigen om ons als Facebook ads bureau te huren. Met onze jarenlange ervaring, onze expertise, resulteten, etc…
En natuurlijk hebben we wel de mensen en expertise in huis, maar zoals onze eerdere klanten ook aangeven, is onze succesfactor niet onze expertise: het is onze manier van samenwerking. Met een goede samenwerking kom je verder en behaal je resultaten. Dat is de Piek manier van werken.

• Facebook ads voorbeelden:
Je bent niet de eerste! We hebben al bij heel wat bedrijven mooie resultaten weten te halen met online adverteren. Dit doen we met Facebook ads alleen of in combinatie met andere platformen zoals Google, Instagram of Linkedin.
• Een betrouwbaar, transparant Facebook ads Bureau
Piek Marketing is jouw nummer 1 als het aankomt op Facebook ads. Wij begrijpen als geen ander dat iedere campagne uniek moet zijn om resultaten te boeken. Daarom is aanpassing vanuit onze kant (en een goede samenwerking!) zo ontzettend belangrijk voor ons om ons werk zo goed mogelijk uit te voeren. We werken nauw samen met onze klanten en richten ons volledig op de doelgroep.
Maar Piek Marketing is niet alleen een kenner op het gebied van Facebook. We zijn ook thuis in alle andere social media kanalen, Google en alle vormen van online marketing. Ideaal als je ook wil uitbreiden of zoekt naar een team dat jouw bedrijf op alle fronten kan ondersteunen.
Wil jij jouw bedrijf de online zichtbaarheid geven die het verdient? Neem dan contact op, dan bespreken we de mogelijkheden
• Waarom je een Facebook ads bureau nodig hebt
Wist je dat Facebook maandelijks meer dan 2,9 miljard gebruikers heeft? Het is een van de grootste social media platformen en is dus interessant voor ieder bedrijf of merk. Facebook maakt het mogelijk om iedere doelgroep (wereldwijd) te bereiken. Maar het is een zeer tijdrovend proces om op te zetten en te beheren. Om nog maar niet te spreken over de ingewikkelde data die ontleed moet worden om de advertenties te optimaliseren. Ach, gelukkig heb je ons daarvoor.
De experts van ons Facebook ads bureau weten precies hoe ze jouw doelgroep moeten bereiken en wat ze aanspreekt. Er is geen branche die ons te gek is, we zijn van alle markten thuis. Daarnaast is het uitbesteden van Facebook ads de perfecte manier om tijd en kosten te besparen. Zo heb jij weer meer ruimte om je te richten op de groei van jouw bedrijf en zorgen wij ervoor dat het marketing gedeelte op rolletjes loopt.
Johan van der Schelde
Eigenaar Bouwbedrijf van der Schelde
Flexibel & boven verwachting
De samenwerking vonden we in 1 woord; super. Jullie waren heel flexibel en keken naar wat past bij ons bedrijf.
Daarnaast hadden we vanaf het begin gelijk prettig contact en het resultaat is zelfs boven verwachting.
Walid
Eigenaar Theorieboef
Echte toppers
Dit zijn echte toppers.
Hele goede communicatie & wij zijn blij met de resultaten van de campagnes. Heeft onze business enorm geholpen met het aanbrengen van klanten.
Arjan Zandijk
Eigenaar Vitaal Podotherapie
Een aanrader
Ik ben erg tevreden over de werkwijze van Piek marketing en de onderlinge samenwerking verloopt uitstekend.
Er wordt resultaat gericht gewerkt en hij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in zijn branche.
Een aanrader!
• Klant ervaringen bij ons Google ads bureau:
• De werkwijze van Piek Marketing als Facebook ads bureau
1: Beginnen met een kennismaking
Allereerst is het belangrijke om elkaar even goed te leren kennen onder het genot van een lekkere kop koffie. We bespreken de bedrijfsdoelen en horen graag jouw eigen ideeën en belangen.
Nadat we een goed idee hebben van jou en jouw bedrijf, gaan we aan de slag om de mogelijkheden rondom Facebook ads te onderzoeken. We maken een plan dat perfect aansluit op jouw doelen.
5: Optimaliseren en delen
Het monitoren geeft ons alle informatie die we nodig hebben om verbeteringen te maken. We kunnen al snel zien welke ads aangepast moeten worden en welke al het gewenste resultaat boeken. Daar zetten we uiteraard meer op in. En om jullie op de hoogte te houden, zorgen we ervoor dat we overzichtelijke statistieken met jullie delen. Zo heb je altijd duidelijk inzicht in uitgaves en inkomsten, waardoor je belangrijke bedrijfskeuzes kunt maken rondom adverteren.
2: Onderzoeksfase
Een goedlopende strategie is de kern van idee succesvolle campagne. In de onderzoeksfase focussen we ons vooral veel op jouw doelgroep en de concurrenten – wat werkt wel en wat werkt niet? We onderzoeken (bewezen) methodes om in te zetten en zorgen ervoor dat we optimaal gebruikmaken van het beschikbare budget.
3: Testfase
We blijven zeker niet hangen in onderzoek. Juist nu komt ons favorieten deel; testen! We gaan de gekozen opties testen en echt kijken wat wel en niet werkt. Door het in stellen van goede conversietracking, kunnen we meten welk zoekwoord of advertentie het beste werkt.
4: Monitoren
Yes! De campagne is live. Maar ons werk zit er nog lang niet op. Ons team houdt alles strak in de gaten, waardoor we binnen no-time kunnen zien welke facebooks ads goed werken. Met korte testfases kunnen we binnen enkele uren zien welke ads nog aanpassing nodig hebben. Daarnaast controleren we waarom bepaalde ads het beter doen dan anderen.
• Waarom Piek Marketing als Facebook ads bureau
-
Ervaren experts
Het begint allemaal met een ervaren team. Ervaring leer je maar op één manier: fouten maken en leren. En ons team zit al aardig lang in het vak, dus er is voldoende geleerd. We herkennen het nu razendsnel als iets niet werkt en nog sneller als iets wel werkt. Geen zorgen, je bent in goede handen. Ons team werkt volledig zelfstandig en zorgt ervoor dat jouw budget altijd goed gebruikt wordt
1
2. Transparante communicatie
De kernwaarde van Piek – een eerlijke en transparante vorm van communicatie. Bij ons weet je altijd waar je aan toe bent. De garantie die wij geven is dat we netjes onze afspraken nakomen en in contact blijven als dingen net wat langer duren. Dit is dé manier om een succesvolle samenwerking te creëren waarbij we elkaar kunnen vertrouwen.
2
3. Succesfactor
We hebben al zo ontzettend veel bedrijven ondersteund bij hun marketing – onze kennis en kunde spreekt voor zich. Lees vooral meer over hoe anderen het contact en de samenwerking met ons hebben ervaren. Hetgeen wat we het vaakst terughoren, is dat onze samenwerking een ontzettend fijne ervaring is.
3
4. Duidelijke prijzen
Marketing is absoluut niet makkelijk. Maar sommige marketingbureaus vragen schandalige prijzen en komen alleen maar met vage beloftes… om vervolgens vaak ook nog eens buiten het budget te treden. Dit gebeurt bij ons nooit en te nimmer. Geen addertjes onder het gras, geen contracten, geen macht om over het budget heen te gaan. Je weet precies waar je aan toe bent en hebt inzicht in waar jouw geld heen gaat. En dat allemaal tegen een aantrekkelijke prijs.
4
• Hoe werkt adverteren op Facebook?
Oké, adverteren op Facebook klinkt misschien goed, maar hoe werkt het nou eigenlijk precies? Er zijn namelijk veel verschillende mogelijkheden om te adverteren op Facebook. Als je zelf weleens op Facebook zit, zal je ze ongetwijfeld herkennen. Ze hebben vaak een ‘gesponsord’ tag waarmee ze opvallen. Deze verschijnen op je nieuwsfeed, bij het kijken van video’s, de zoekresultaten, etc.
Hierin speelt doelgroep een belangrijke rol. Wij weten precies wat voor soort advertenties aanslaan en waar we deze moeten tonen. Het belangrijkste is vooral dat het gelijk de aandacht van de kijker pakt.
Het is hierbij ook belangrijk om te weten dat Facebook onderdeel is van Meta en dat Facebook tegenwoordig ook wel bekend staat als Meta. Alle advertenties verlopen via hen – gezamenlijk met advertenties op bijvoorbeeld Instagram, wat ook onderdeel is van Meta. Altijd goed om te weten. Mocht je daar ook interesse in hebben, kunnen we hierin zeker ondersteunen. Zoals we zeiden, van alle markten thuis.
Hieronder een overzicht van de meest gebruikte (en succesvolle) vormen van adverteren op Facebook:


• Beeldadvertenties
De meeste gebruikte vorm van adverteren. Het is een simpele maar wel effectieve manier om snel de aandacht van jouw doelgroep te grijpen. Dit bestaat vaak uit een afbeelding met een (kleine) pakkende tekst die oproep doet aan de lezer om iets te doen of te kopen. Dit is uitermate geschikt voor producten en aanbiedingen. Dit wordt vaak geplaatst tussen posts in of aan de zijkant van mensen hun nieuwsfeed.
• Video/Verhalen advertenties
Wist je dat er dagelijks meer dan 100 miljoen uur aan video’s wordt gekeken op Facebook? Beeldadvertenties zijn wellicht de meest gebruikte, maar videoadvertenties doen daar absoluut niet voor onder. Adverteren via video is vooral handig als je een creatieve indruk wil maken met jouw merk of product. Ideaal voor productdemonstraties of het aankondigen van nieuwe aanbiedingen. Wij weten precies hoe lang een videoclip moet zijn en welke kernonderdelen hierin naar voren moeten komen om aan te slaan.


• Productaanbiedingen
Facebook biedt ook de mogelijkheid om direct aanbiedingen te adverteren voor producten die mensen gelijk op Facebook kunnen kopen, zonder dat ze naar een externe website moeten. Het werkt als volgt: je creëert een aanbieding via Facebook voor een product en geeft de kosten/korting aan. Mensen kunnen deze vervolgens gelijk in hun winkelmandje doen en kopen op Facebook zelf. Dit maakt het een stuk makkelijker voor potentiële klanten om iets te kopen.

Facebook ads bureau in een nieuw jasje:
• Zonder contract
• 100% transparant
• Gaan voor resultaat
Profiteer ook van de kansen van een Facebook ads campange:
Wij zijn een trots Facebook ads bureau en helpen jouw bedrijf graag verder groeien. Wij ontzorgen jullie volledig als het aankomt op adverteren via social media, maar geven wel de nodige updates en bieden een totaalinzicht.
• Leuk allemaal, maar hoe zit het kostentechnisch?
Uiteraard ook niet onbelangrijk. Adverteren kost natuurlijk een flinke som geld, maar hoe wordt dat nou precies berekend?
Als je adverteert op Facebook, kies je tussen deze twee campagnes:


• CPM (Cost Per Mille)
Of simpel in het Nederlands gezegd, kosten per duizend weergaven. Je betaalt dan dus per duizend weergaven een bepaald bedrag en dit bedrag verandert niet naarmate er wel of niet op de advertentie geklikt wordt.
Dit is de meest gebruikte vorm en geeft ook de meeste statistieken. Vooral in het begin van onze samenwerking zullen we het CPM-model veel benutten. Zo krijgen we sneller inzicht in wat wel of niet werkt en waar we kunnen optimaliseren.
Mocht je vooral jouw bereik willen vergroten om merkbekendheid op te bouwen, dan is CPM ook de beste manier. Of als je een nieuw product of iets dergelijks gaat lanceren. Je weet namelijk exact hoeveel mensen je gaat bereiken met een bepaald bedrag. Het enige nadeel is dat je niet verzekerd bent van interactie – maar daarom zijn wij er, om altijd een sterke advertentie neer te zetten.
• CPC (Cost Per Click)
CPC is een andere manier van adverteren waarbij je betaalt voor iedere klik op de advertentie. Al zien 10.000 mensen jouw advertentie en er klikken er maar 10, dan betaal je slechts voor die 10 kliks. Dit is voornamelijk handig als je echt prestatiegericht (dus met een duidelijk doel) wil adverteren. Als je bijvoorbeeld meer leads of websiteverkeer wil. Dan weet je namelijk zeker hoeveel leads je gaat bereiken.
Afhangend van de niche waar je in zit, kan dit best flink in de kosten lopen. Stel je voor dat jouw bedrijf auto’s verkoopt – dan betaal je veel meer voor een enkele klik dan iemand die een mobiele oplader verkoopt. Logisch ook, want een enkele lead voor een autobedrijf kan al snel veel geld opleveren. Dit nemen wij allemaal mee in ons gezamenlijk besluit tussen CPM en CPC.
.jpg)

Laat je bedrijf nu groeien doormiddel van Facebook ads:
Facebook ads met Piek Marketing:
-
Ervaring en specialisten
-
Verder kijken dan alleen de advertentie
-
Volledig inzicht in je campagnes
-
Niet vast aan contracten
-
Geen uurje-factuurtje

• Succes behalen met een Facebook ads bureau
En vergeet niet, bij Piek heb je altijd inzicht. We willen dat jij volledig op de hoogte bent van alle ontwikkelingen, maar vervelen je niet met onduidelijke statistieken. We geven je deze wel, nadat we ze omgetoverd hebben tot een overzichtelijk resultaat.
Wij hebben een duidelijk plan staan om ervoor te zorgen dat de advertenties zo veel mogelijk kans van slagen hebben. We stellen vooral haalbare doelen en testen veel met verschillende advertenties. Het belangrijkste is dat deze visueel aantrekkelijk zijn – we willen graag dat mensen hun ogen er niet van af kunnen houden. Gelukkig weet ons team dan exact wat ze moeten maken en op welke trends ze moeten inspelen.
• Kies voor Piek als Facebook ads bureau
Kortom, adverteren op Facebook via een Facebook ads bureau zoals Piek Marketing is de ideale manier om snel en effectief jouw doelgroep te bereiken. Door het hanteren van de juiste strategieën, zorgen we ervoor dat we gezamenlijk een succesvolle campagne opzetten. Uitermate geschikt om meer producten te verkopen, merkbekendheid te vergroten, meer verkeer te genereren, etc.
En dat allemaal terwijl we het gezellig en open houden. Spreekt jou dit aan? Dan plannen we graag een kennismakingsgesprek in.


Ook jouw Facebook ads uitbesteden bij ons Facebook ads bureau?
Facebook Ads met Piek Marketing:
-
Verder kijken dan alleen de advertentie
-
Niet vast aan contracten
-
Geen uurtje-factuurtje