top of page

• Google Ads Bureau, Gewoon Doen

Geen vage beloftes, geen vage houding, gewoon lekker recht door zee communiceren. Dat is de garantie die je krijgt als je Piek Marketing inschakelt.

Wij hechten immens veel waarde aan het opbouwen van een vertrouwensband met onze partners en klanten. Dat begint met een kennismakingsgesprek onder het genot van een kopje koffie. We leren graag jou en jouw bedrijf kennen.

 

Daarnaast zijn we echte aanpakkers. Gewoon Doen! – dat is ons motto. Met een nuchter team gaan we het liefst gewoon lekker aan de slag. Poespas doen we niet aan.
 

Spreekt dit jou aan? Dan plannen we graag een kennismakingsgesprek in.

 Meta ads voorbeelden:

Je bent niet de eerste! We hebben al bij heel wat bedrijven mooie resultaten behaald met Meta Ads. Dit doen we soms alleen op Meta, maar vaak ook in combinatie met andere platforms zoals Google, tiktok en LinkedIn.

Ecosloop

Van een idee naar een identiteit

EBO van Weel

Branding & Lead generatie

S&W Bouwkundig Ingenieurs

Het verlengstuk zijn van de marketing.

Rug Expertise Centrum

321 Leads in een maand tijd

Mind Body Dietiste

Een vliegende start voor Aniek

Rug Expertise Shop

Al meer dan 1000 klanten kunnen helpen.

Vitaal Podotherapie

Consistent nieuwe klanten met Google ads

The Innersense

195 leads binnen een maand

Dr Worker

van 0 naar 800+ orders per maand

Fydee Vitae

24 sollicitanten en 3 nieuwe werknemers

• Wij weten wat we doen als Meta ads bureau

Meta is tegenwoordig de nieuwe naam van Facebook, maar het is ook het moederbedrijf van zowel Instagram als Facebook. 
 

Wij weten uit ervaring dat ieder bedrijf uniek is en een aangepaste advertentiecampagne nodig heeft. Meta biedt zowel de mogelijkheid om (voornamelijk) via Instagram en Facebook te adverteren. Maar soms adviseren wij om slechts een van deze platformen te gebruiken. Het komt allemaal neer op wat je precies wil promoten en bereiken. Daarom is het essentieel voor ons om jouw bedrijf (en hetgeen wat je wil promoten) zo goed mogelijk te leren kennen. Klinkt allemaal best logisch, toch? Zo kunnen wij ons werk goed doen.
 

Piek Marketing is thuis in meer social media platformen dan alleen Meta. Zo hebben we ook ervaring op LinkedIn, X, maar ook op Google Ads. Oké, dat is misschien geen social media, maar ook die ervaring helpt op alle vlakken van online marketing. Wij weten wat aanslaat en hoe we de juiste doelgroep moeten vinden.

Ben jij er klaar voor om jouw bedrijf meer online zichtbaarheid te geven? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek.

Waarom zou je een Meta ads bureau inhuren?

Meta heeft (gedeeld over hun platformen) meer dan 4 miljard actieve gebruikers. Ongetwijfeld dat jouw doelgroep daar in zit. Het is interessant voor ieder bedrijf, klein of groot, om een poging te wagen met Meta ads. Maar zeker als je niet echt thuis bent in de wereld van marketing, heb je een Meta ads bureau nodig om je te ondersteunen. Dit gaat je ontzettend veel tijd, frustratie en overbodige kosten (voor testen) besparen.
 

Onze experts weten immers precies waar ze mee bezig zijn en hoe ze jouw doelgroep moeten bereiken. En dankzij het bereik van Meta, kunnen we met zekerheid zeggen dat we iedere branche kunnen ondersteunen.

Met Piek Marketing krijg jij weer tijd om jouw bedrijf te ontwikkelen, terwijl wij de marketing voor onze verantwoordelijkheid nemen.

Eigenaar meta ads bureau
Laten we een keer kennismaken!

 Klant ervaringen bij ons Meta ads bureau:

Nuchterheid & plankgas

Zeeuwse nuchterheid in combinatie met groot kunnen denken.

 

Dat is hoe ik Piek Marketing ervaar.

 

Doe maar gewoon doe je al gek genoeg, maar toch plank gas geven waar het kan.

 

Eerlijk, betrouwbaar en zonder ingewikkelde contracten. 

Alfred Sandee

Sanday Sport

Flexibel & boven verwachting

De samenwerking vonden we in 1 woord; super. Jullie waren heel flexibel en keken naar wat past bij ons bedrijf.

Daarnaast hadden we vanaf het begin gelijk prettig contact en het resultaat is zelfs boven verwachting.

Johan van der Schelde

Bouwbedrijf van der Schelde

Een aanrader

Ik ben erg tevreden over de werkwijze van Piek Marketing en de onderlinge samenwerking verloopt uitstekend.

 

Er wordt resultaat gericht gewerkt en hij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in zijn branche.

Een aanrader!

Arjan Zandijk

Vitaal Podotherapie

• Hoe Piek Marketing te werk gaat als Meta ads bureau:

Stap 1: Gezellig om de tafel

We beginnen natuurlijk met een lekker kopje koffie tijdens een kennismakingsgesprek. Hierin gaan we je niet vervelen met overbodige info of vage beloftes. Het is slechts ons doel om jou en jouw bedrijf beter te leren kennen. Op die manier kunnen we sneller een goede inschatting maken over de Meta ads die we in gaan zetten en wat jouw doelgroep is.

Stap 2: Onderzoeksfase

Onderzoek is de kern van iedere campagne bij Piek. We nemen jouw concurrenten onder de loep en zoeken naar bewezen advertentiemethodes. Maar daar stopt het niet, want wij willen wel iets bijzonders bieden. Daarom gaan we de gevonden methodes verbeteren waar mogelijk om echt iets moois en unieks neer te zetten. Iets wat zeker de aandacht gaat trekken.

Stap 3: Testfase

Tijd voor ons favoriete onderdeel: testen tot we erbij neervallen. Ook wij hebben nooit van tevoren een garantie dat een bepaalde methode gaat werken. Maar het is niet zo dat we maar wat doen – door middel van statistieken en korte testfases, komt ons team er razendsnel achter wat wel en niet werkt. Binnen no-time maken we de perfecte advertentie voor jouw bedrijf of product.

Stap 4: Monitoren

Testen is leuk, maar het monitoren ervan is net zo belangrijk. We moeten inzicht verkrijgen in hoe de advertenties presteren om deze vervolgens te kunnen optimaliseren. Als we inzien dat bepaalde ads het beter doen dan anderen, dan gaan we kijken waarom dat zo is. Zitten we wel bij de juiste doelgroep? Gebruiken we andere kleuren bij deze advertentie? En zo testen we alsmaar door om te blijven verbeteren.

Stap 5: Optimaliseren en delen

Uiteindelijk is het doel om een ritje succesvolle advertenties te hebben die we op langdurige basis kunnen imiteren. Immers verandert de doelgroep vaak niet zozeer, dus als we eenmaal iets gevonden hebben wat werkt, kunnen we dit ook bij toekomstige projecten inzetten. Maar geen zorgen hoor, we blijven ook zeker innoveren.

We geven jullie op wekelijkse basis een overzichtelijke update van alle data. We tonen niet alleen de statistieken direct vanuit de advertenties, maar toveren deze ook om tot een duidelijk model waarbij je eenvoudig kan zien hoe hard jouw budget werkt.

Eigenaar Piek Marketing
Klaar voor jouw start?

• Hoe kies je een Google Ads bureau?

1

Expertise en kunde:

Het begint allemaal misschien met een goede vertrouwensband, maar een team van experts die van wanten weten is absoluut essentieel. Ons team heeft al jaren ervaring op ieder vlak van online marketing, inclusief adverteren via Meta. Haarfijn voeren ze hun werkzaamheden uit met jouw bedrijfsdoelen in hun achterhoofd. Daarnaast is ons team volledig zelfstandig en houden ze ervan om gewoon lekker aan de slag te gaan. Gewoon Doen!

2

Transparante communicatie:

Vertrouwen zorgt voor een stabiele band. Wij hechten waarde aan het feit dat jij bij ons altijd weet waar je aan toe bent. We komen onze afspraken na, denken met je mee en zorgen er vooral voor dat je altijd op de hoogte bent van jouw campagnestatus. Dat is de Piek manier van communiceren, volledig transparant. Dit is dé manier om een succesvolle samenwerking te creëren waarbij we elkaar kunnen vertrouwen.

3

Onze reputatie:

We zijn ontzettend trots op onze partners en vorige klanten, want als we hun reviews moeten geloven, zijn we erg goed bezig als marketing bureau. En ook al zijn ze allemaal blij met hun resultaten via advertenties, het voornaamste wat we als feedback terugkrijgen is dat we een stabiele partner zijn waar ze op kunnen bouwen.

4

Transparante prijzen:

Hier draait het allemaal om bij ons, eerlijke communicatie over de prijs. Dat is de garantie die je krijgt als je ons inschakelt als Meta ads bureau. Geen addertjes onder het gras of de mogelijkheid om over het budget heen te gaan. Dat is tevens een van de redenen dat we geen contract afsluiten. We werken altijd om onze afspraken na te komen, niet meer en niet minder. En daarbij heb je altijd inzicht in wat er gebeurt met jouw budget. Bij ons weet je waar je aan toe bent. Lijkt ons wel zo eerlijk, toch?

• Hoe werkt adverteren op Meta precies?

Nou, stel je eens voor, je besluit om via een Meta ads bureau te adverteren. Hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Facebook staat tegenwoordig ook wel bekend als Meta, maar als je via Meta adverteert, heb je ook de mogelijkheid om bij de andere social media platformen van Meta te adverteren. Dit zijn voornamelijk Instagram en Instagram Threads.
 

Maar even eerlijk, het gaat vooral om Facebook en Instagram. Als je zelf deze Meta platformen gebruikt, zul je ongetwijfeld herkennen waar en hoe de advertenties getoond worden. Er staat altijd duidelijk bij dat het een advertentie is en ze verschijnen veelal op je feed, de zoekresultaten, aan de zijkant van het scherm, etc.
 

Maar het is niet zo eenvoudig als even een advertentie neergooien zonder erover na te denken. Het is belangrijk dat je weet waar je doelgroep zit en hoe je deze het beste kan aanspreken. Geven zij meer gehoor aan een video of aan een afbeelding? En welk product of wat voor soort website probeer je te promoten? Dat zijn allemaal kernonderdelen om de juiste keuze te kunnen maken tijdens het adverteren.
 

We gaan even kort de meest gebruikte vormen van adverteren op Meta doorlopen. Dan weet je waar wij naar gaan kijken als je bij ons aanklopt:

Meta Ads bureau voor meer leads via Facebook en Instagram
Voorbeeld statische meta advertentie

• Statische advertenties

Dit is de meest herkenbare vorm van adverteren en is bewezen om een van de meest effectieve manieren te zijn om jouw doelgroep direct aan te spreken. Vaak zet je een (sterk visuele) afbeelding in elkaar met een CTA (Call to Action), oftewel, een oproep aan de kijkers om bijvoorbeeld iets te kopen of een website te bezoeken.
 

Dit is zowel mogelijk op Facebook als Instagram, maar ook daar zitten wel wat ‘regeltjes’ aan verbonden. Instagram zou namelijk ideaal zijn om op een creatieve manier in de feed terecht te komen en potentiële klanten/geïnteresseerden direct vast te grijpen. Op Facebook zou je juist moeten richten op iets wat snel behapbaar maar toch interessant is. Wij kennen de fijne verschillen en weten waar we op moeten letten.

• Adverteren via video  

Er wordt dagelijks honderden miljoenen uren aan video gekeken op Meta. Het is dus geen verrassing dat adverteren via video ontzettend goed kan werken. Het is de ideale manier om bijvoorbeeld een productdemonstratie op een creatieve, leuke manier te tonen. En het zou helemaal top zijn als je daarbij kan inspelen op trends. Maar videoadvertenties zijn ook uitermate geschikt om op een leuke manier nieuwe potentiële klanten te interesseren.

Voorbeeld video advertentie meta
Product aanbieding voorbeeld

• Productaanbiedingen

Deze functie is een van de beste dingen die Meta heeft gemaakt. Kijkers/klanten kunnen direct op Facebook of Instagram zonder de site te verlaten dingen kopen. Vaak is het een struikelblok voor mensen om naar een externe website of webshop te moeten gaan om een product te kopen. Ze willen in hun vertrouwde omgeving alles kunnen doen en dat is mogelijk op Meta.
 

Het werkt allemaal heel simpel. Je creëert binnen enkele minuten een aanbieding voor een product op Meta en mensen kunnen deze vervolgens in hun Meta winkelmandje doen en kopen. Voilà! Je hebt ineens een stuk meer bereik dan voorheen.  Maar de advertentie moet natuurlijk wel aanslaan en voor de juiste mensen verschijnen.

• Bereik jouw doelgroep snel en effectief 

Wij zijn een trots Meta ads bureau en helpen jouw bedrijf graag verder groeien. Wij ontzorgen jullie volledig als het aankomt op adverteren via Meta, maar geven wel de nodige updates en bieden een totaalinzicht.

Meta ads bij Piek Marketing:

  • Ervaren specialisten

  • Denken altijd aandachtig mee

  • Volledige inzage in campagnes en dergelijke

  • Niet vast aan contracten

  • Geen uurtje-factuurtje.

Team Piek Marketing werkt aan Meta Ads campagnes
Succesvolle Meta Ads campagne door Piek Marketing

• Kosten van Meta adverteren:

Het is geen geheim dat er veel geld omgaat in marketing. Dat is bij Meta niet anders. Maar hoe worden de kosten precies berekend? Dat hangt af van het type campagne dat je voert.

Er zijn twee zeer bekende manieren, CPM en CPC:

CPM (Cost Per Mille)
CPM staat voor het bedrag wat je betaalt per duizend weergaven van jouw advertentie. Het maakt hierbij geen verschil hoeveel mensen erop klikken. CPM zetten we vooral in als je een nieuw product gaat lanceren of je naamsbekendheid wil vergroten. Je kan dan precies inschatten hoeveel mensen je gaat bereiken met jouw campagne.

Ondertussen zijn wij dan hard bezig om inzicht te verkrijgen in hoe de advertenties het doen bij de doelgroep. Tussentijds optimaliseren we en blijven we testen.

 

CPC (Cost Per Click)
CPC is de tweede manier van adverteren. Hierbij betaal je juist alleen maar voor iedere klik op jouw advertentie. Van tevoren stel je een hoeveelheid kliks in voor een bepaald bedrag. Hier ga je dan niet overheen.

Als je bijvoorbeeld betaalt voor 100 kliks, kan het maar zo zijn dat 5000 mensen jouw advertentie zien. Of wellicht maar 800. Het hangt er maar net vanaf hoe snel mensen geneigd zijn om te klikken op jouw advertentie. Het moment dat 100 mensen dat hebben gedaan, gaat jouw advertentie uit de roulatie. Hoe sneller dit gebeurt, hoe beter. Dan weten we ook weer of we wellicht moeten overstappen tot CPM.

CPC zetten we vooral in als je doelgericht iets wil bereiken. Bijvoorbeeld als je 100 gegarandeerde kliks naar je website wil realiseren of 100 kliks naar een product of iets dergelijks. Het is niet zeer geschikt om naamsbekendheid mee op te bouwen

• Een ervaren Meta ads bureau

Met een waterdicht plan en een actief team zorgen we ervoor dat jouw bedrijf of website online op de kaart wordt gezet. We weten hoe we visueel aantrekkelijke advertenties op Meta in elkaar moeten zetten en bedenken CTA’s (Call to Actions) die aanslaan bij jouw specifieke doelgroep.

Piek marketing is altijd open en eerlijk over hun werkzaamheden en neemt jou (indien gewenst) op alle fronten mee. We vervelen je niet met onduidelijke statistieken, maar houden je wel altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Dit doen we door de statistieken om te zetten tot een overzichtelijk, eenvoudig resultaat. Wij snappen namelijk als geen ander dat dit soort informatie belangrijk is om bedrijfskeuzes mee te kunnen maken.

Als onze werkhouding jou aanspreekt, hebben we een match. Plan je even een afspraak met ons in?

Meta ads bureau werkt aan Meta Ads campagnes
DSC02331.jpg

• Profiteer ook van de kansen van Meta ads:

Meta ads bureau in een nieuw jasje:

• Zonder contract

• 100% transparant

• Gaan voor resultaat

Meta ads bureau

Meta biedt onzettend veel mogelijkheden voor advertenties. Zowel Facebook als Instagram zijn perfecte platforms om doelgericht te adverteren, ongeacht je branche. Natuurlijk zouden we nu een heel verhaal kunnen houden over hoe goed we zijn als Meta Ads-bureau…
 

Maar uiteindelijk zegt de tevredenheid van onze klanten alles. Wat hen vooral aanspreekt, is onze manier van samenwerken. Bij ons draait een samenwerking om vertrouwen en transparantie, omdat we geloven dat dit de basis is voor duurzame resultaten. Wij weten wat we voor elkaar kunnen betekenen – en dat maakt het verschil.

Voorbeeld meta ads bureau
Piek als meta Ads bureau

Piek als Meta ads bureau:

• Transparant
• Zonder contract
• Resultaat gericht
bottom of page