• Besteed je Google Ads uit:
Streef je naar het behalen van hogere winsten met je huidige Google Ads-campagne? Ontdek hoe je het beter kunt aanpakken met Piek Marketing en de gratis Ads-check voor het uitbesteden van Google Ads. Ontvang gratis een actieplan ter waarde van €250.
Laat je Google AdWords uitbesteden
Ben je op zoek naar een professioneel marketingbureau om je Google Ads-campagne aan uit te besteden? Dan zit je goed! Als online marketingbureau hebben wij al flink wat ervaring in het beheren van Google Ads-campagnes voor allerlei bedrijven.
Ontdek hoe we jou kunnen helpen en vraag gratis de Ads-check aan voor het uitbesteden van Google Ads. Na onze analyse ontvang gratis een actieplan ter waarde van €250.
Piek als Google Ads bureau:
• Transparant
• Zonder poespas
• Resultaat gericht
Google Ads uitbesteden
Ben je het zat om te worstelen met je Google Ads-campagnes? Of wil jij meer uit je Google Ads-campagnes halen? En ben je op zoek naar een betrouwbare partner waar je jouw google ads kan uitbesteden?
We've got your back! Wij worden enthousiast van resultaat halen met Google Ads, en we staan te popelen om ook jou te helpen. Of je nu meer leads, hogere conversies of gewoon betere resultaten wilt behalen, wij hebben de tools en ervaring om jouw bedrijf te laten Pieken in de online wereld.
• Online marketing voorbeelden:
We hebben al bij heel wat bedrijven mooie resultaten weten te halen met online adverteren. Dit doen met wet met Google ads alleen of in combinatie met andere platformen zoals Facebook, Instagram of Linkedin.
• Waarom een Google ads campagne uitbesteden?
Een Google Ads-campagne is geen eitje.
Google Ads is ongeveer de meest ingewikkelde tool op het internet. Al hebben ze er de laatste jaren hard aan gewerkt om het zo eenvoudig mogeijk te maken. Zo hebben ze een simpelere variant gelanceerd. Eenvoudiger, maar zonder allerlei belangrijke functies
Als je echt goede resultaten wilt halen uit Google ads heb je behoorlijk wat kennis en ervaring nodig. En daarom zijn er Google ads bureau’s. We gaan samen met jou aan de slag om je Google Ads-campagnes te verbeteren.
De experts van Piek Marketing
Wil je weten wat je wel en niet goed doet met je advertentiecampagne? Wil je weten of alles correct is ingesteld en of je de gewenste resultaten behaalt? Onze experts beschikken over alle benodigde ervaring om betere, duidelijk aantoonbare resultaten te behalen voor al onze klanten. Mogen we ook jou helpen?
SEA met Piek Marketing:
-
Ervaring en specialisten
-
Verder kijken dan alleen de advertentie
-
Volledig inzicht in je campagnes
-
Niet vast aan contracten
-
Geen uurje-factuurtje
Johan van der Schelde
Eigenaar Bouwbedrijf van der Schelde
Flexibel & boven verwachting
De samenwerking vonden we in 1 woord; super. Jullie waren heel flexibel en keken naar wat past bij ons bedrijf.
Daarnaast hadden we vanaf het begin gelijk prettig contact en het resultaat is zelfs boven verwachting.
Pacalle vermunt
HR-Manager New Motion
Frisse blik op personeelswerving
Wij zijn blij met de mannen en hun frisse kijk op werven in deze krappe arbeidsmarkt.
Ze hebben een supertoffe campagne voor New Motion uitgezet met nieuwe collega’s als resultaat!!
Daan van de velde
Marketingmanager Vervaet B.V.
Goede combinatie
Door Piek Marketing hebben we bij Vervaet op korte termijn technisch personeel weten aan te trekken.
Door hun kennis en inzicht hebben we veel nieuwe collega's gekregen die we hard nodig hadden.
De combinatie van een werken bij website en social media campagne was voor ons heel goed. We zijn erg tevreden!
• Klant ervaringen bij ons online marketing bureau:
• Google Ads uitbesteden, hoe we jou verder helpen:
Stap 1: Analyse & eerste kennismaking
De eerste stap is kennismaking. Kijken of we een match zijn. We bespreken jouw doelen en wensen. Daarna verdiepen we ons in jouw bedrijf en branche, om een goed overzicht te krijgen.
Stap 5: Groeien & Bloeien
Nu is het tijd om te door te pakken en op te schalen! Hebben we de juiste weg te pakken? Dan kunnen we opschalen, zo haal jij nog meer succes en laat je je bedrijf groeien.
Stap 2: Strategie & voorstel
Als we jouw doelen en wensen helder hebben maken we een strategie op maat op. Of je nu op zoek bent naar meer naamsbekendheid, hogere conversies of een betere ROI, wij zorgen voor een plan dat werkt binnen jouw budget.
Stap 3: Ontwikkeling & implementatie
Enthousiast over ons voorstel? Top! Dan gaan we direct aan de slag. We gaan van stratgegie naar concrete acties. We zorgen voor pakkende advertenties, relevante zoekwoorden en een geoptimaliseerde campagnestructuur.
Stap 4: Leren & optimaliseren
Testen & leren. Het fijne aan adverteren op Google is dat je alles kan meten. Dus als we een idee hebben, kunnen we die gelijk testen. We analyseren en vergelijken de data, en komen kiezen de beste strategie. Zo halen we het maximale rendement uit jouw advertentiebudget en blijven we jouw concurrentie net even een stapje voor.
• Wat je mag verwachten van onze samenwerking:
Betrouwbare rapportages: Transparante inzichten in de resultaten dankzij overzichtelijke rapportages die we met jou delen. Zo weet je altijd waar je staat, wat we hebben gedaan en wat het heeft opgeleverd.
1
Menselijke aanpak:
Jouw campagnes worden persoonlijk gemonitord en geoptimaliseerd door ons team van gecertificeerde specialisten. Geen geautomatiseerd AI model, maar echte mensen met passie voor online marketing.
2
Flexibel & snel:
Geen week moeten wachten op een antwoord maar dezelfde dag antwoord. En niet 3 worden doorverbonden maar gelijk jouw persoonlijke specialist aan de telefoon die je vragen beantwoord.
3
Geen vaste contracten:
Geen contract met kleine lettertjes. Gewoon samenwerken op basis van vertrouwen. We geloven in ons werk, en in de samenwerking met onze klanten. Daarom hebben we geen contracten nodig om klanten te behouden
4
Profiteer ook van de kansen van Google Ads:
Google ads bureau in een nieuw jasje:
• Zonder contract
• 100% transparant
• Gaan voor resultaat
Uitvoeren van de Ads-check
Nu we wat meer informatie hebben gaan we aan de slag met het uitvoeren van de Ads-check. Onze specialisten op het gebied van Google Ads-campagnes gaan voor jou aan de slag met de analyse.
Om je Google Ads-account te kunnen analyseren, hebben we wel toegang nodig. We sturen je een verzoek voor toegang of je kunt ons je inloggegevens geven. Je hoeft je geen zorgen te maken, we zullen niets wijzigen aan je huidige Google Ads-campagnes.
Het enige wat wij doen, is het analysren van jouw Google Ads-account. Zodra we hier klaar mee zijn (meestal binnen 3 dagen) dan sturen we je de analyse op per mail.
• Google Ads uitbesteden, hoe we jou verder helpen:
Inventarisatie:
Wil je eerst onze Ads-check ontvangen? Dan hebben we eerste wat informatie nodig. Deze is namelijk maatwerk, we hebben informatie van jou nodig om de Ads-check compleet te maken. Daarom kunnen we je die niet zomaar mailen.
We hebben wat informatie van jou nodig. Hoe lang ben je al bezig met Google Ads-campagnes? Heb je al een idee van wat er nog niet helemaal goed gaat? En wat wil je dat wij voor je gaan doen met het uitbesteden van Google AdWords? Tijdens een goed gesprek gaan we samen bespreken hoe de zaken ervoor staan en bekijken we wat er nodig is om een goede Ads-check uit te voeren.
• Wat zijn de kosten van Google Ads uitbesteden?
De kosten voor het uitbesteden van Google Ads kunnen variëren. Enerzijds betaal je voor elke klik die je ontvangt in de zoekmachine. Anderzijds betaal je ons als SEA bureau voor het beheren van jouw Google Ads-account en het opzetten van marketingcampagnes.
In de meeste gevallen hangen de kosten af van je advertentiebudget en die hangt weer af van je doelen. Met onze Ads-check kijken we naar jouw situatie en stellen we een plan van aanpak op. Zo kunnen we meetbaar betere resultaten behalen met Google Ads.
Dus, ook meer resultaat uit Google Ads-campagnes? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Wij zijn er om jou te ondersteunen en te helpen groeien!
• De voordelen van het uitbesteden van Google Ads:
We hebben al benoemd waarom veel bedrijven ervoor kiezen om onze specialisten in te schakelen voor Google Ads, maar laten we eens kijken naar de concrete voordelen van het uitbesteden van Google Ads:
Meer groei en succes met Google Ads
Doordat we al jarenlang fulltime met Google adverteren bezig zijn durven we onszelf inmiddels experts te noemen. Doordat we al veel ervaring hebben, hebben we ook al veel geprobeerd. En ook veel fouten gemaakt. Als je jouw Google Ads aan ons uitbesteed hoef jij al die kostbare fouten niet meer te maken. Dat scheelt jou een hoop tijd en geld.
Focus op waar je goed in bent
Als ondernemer wil je je kunnen focussen op waar je goed in bent, ondernemen. Je wordt vaak niet zo blij van je uitgebreid verdiepen en druk maken over het beheren van een advertentiecampagne in de zoekmachine. Bij Piek Marketing begrijpen we dat maar al te goed. Daarom nemen wij het grootste deel van het werk uit handen door de advertentiecampagnes voor jou op te zetten en te optimaliseren. Zo heb jij meer tijd en energie om je te concentreren op waar jij goed in bent. Een samenwerking bespaart je niet alleen stress, maar zal op de lange termijn ook nog eens geld opleveren!
• Wanneer kies je voor onze specialisten?
Klanten kiezen voor onze Google Ads-specialisten in de volgende situaties:
-
Als de resultaten van hun campagnes steeds verder afnemen.
-
Wanneer de kosten van hun Google Ads-campagnes steeds hoger worden.
-
Als ze zien dat hun concurrenten betere resultaten behalen.
-
Als de samenwerking met hun huidige SEA bureau niet soepel verloopt.
Helaas zijn er ook veel bedrijven die hun Google Ads niet goed beheren, of er met hun pet naar gooien. Vaak herken je deze bedrijven aan hun communicatie. Deze is vaak slecht en ze zijn vaag over resultaten en werkzaamheden.
Dat doen wij volledig anders. Altijd Transparant, snelle reacties en duidelijkheid over wat we doen, wat het kost en wat het oplevert. Klinkt dat je als muziek in oren? Neem contact op!
• Soorten in Google ads:
Bij Google ads uitbesteden denken de meeste mensen al snel aan de advertenties bovenaan de zoekresultaten. Maar Google ads is veel breder dan dat, en vaak zijn juist die andere onderdelen nog interessanter ook. Een paar voorbeelden:
Google Ads in de zoekmachine:
De bekendste: adverteren in de zoekresultaten van Google. Je biedt dan op relevante zoekwoorden om jouw advertenties aan de juiste doelgroep te tonen.
Google Shopping-advertenties:
Verkoop je producten? Dan zijn Shopping ads ideaal voor jou. Promoot jouw producten rechtstreeks in de Google Shopping-resultaten, waardoor potentiële klanten direct jouw producten kunnen zien en kopen.
Display-advertenties:
Google Ads werkt ook binnen het Google Display-netwerk. Dit netwerk omvat miljoenen websites. Met display advertenties laat je jouw advertentie zijn op andere websites en apps. Dit is heel breed, en gaat van Nu.nl tot aan boerderij.nl. Je kan een heel breed en groot publiek bereiken via deze advertenties.
Youtube-advertenties: Ook youtube is van Google. Wist je dat dit op Google na de grootste zoekmachine is? Wat je doelgroep ook is vrijwel iedereen kijkt wel eens een YouTube filmpje. Ideaal jouw doelgroep te bereiken met een pakkende videoadvertentie.
Door Google Ads uit te besteden aan Piek Marketing profiteer je van onze expertise op al deze gebieden. Wij zorgen ervoor dat jouw advertenties op de juiste plekken worden getoond, met de juiste targeting en effectieve boodschappen die de aandacht van jouw doelgroep trekken.
Verover nu de top posities in Google:
SEA met Piek Marketing:
-
Ervaring en specialisten
-
Verder kijken dan alleen de advertentie
-
Volledig inzicht in je campagnes
-
Niet vast aan contracten
-
Geen uurje-factuurtje
Ook jouw Google ads uitbesteden bij ons?
Recruitment marketing in een nieuw jasje:
• Zonder plaatsingskosten
• Sollicitaties direct bij jullie
• Niet vast aan contracten
• Bespreken van de Google Ads-check
Ok, de analyse is klaar. Nu zullen we de Ads-check ook met jou bespreken. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? En waar liggen de kansen bij het uitbesteden van Google Ads? Onze specialisten op het gebied van Google Ads zullen dit allemaal uitleggen.
We bespreken niet alleen de Ads-check, maar zullen ook een plan bespreken hoe wij het aan zouden pakken. Een plan is belangrijk, maar de uitvoering is belangrijker. En daar komen wij bij kijken. Met de Ads-check voor Google Ads uitbesteden zul jij ontdekken wat wij voor je kunnen doen en hoe we ervoor gaan zorgen dat jij succesvol wordt met Google SEA
• Frequently Asked Questions:
Kan ik mijn advertentiebudget bepalen bij het uitbesteden van Google Ads?
Zeker! We hebben nauw contact en overleggen met jou om een passend advertentiebudget te bepalen. Daarna zorgen we ervoor dat je budget optimaal wordt ingezet om het maximale resultaat te behalen. Onze experts houden rekening met je doelen, concurrentie en markttrends om de beste budgetstrategie te ontwikkelen
Hoe meet ik de effectiviteit van mijn Google Ads-campagnes?
Meetbaarheid is essentieel bij online marketing. Daarom steken we veel tijd in het instellen van de trackingtools. Aan jou leveren we overzichtelijke rapporten en analyses die inzicht geven in de prestaties, klikfrequenties, conversies en ROI (Return on Investment). Op basis van deze gegevens kan jij inzien hoe effectief de campagnes zijn.
Remarketing: Blijf in contact met geïnteresseerde bezoekers!
Niet alle website bezoekers zullen direct een aankoop doen of contact opnemen. En klant heeft gemiddeld 7 contact moment nodig om tot zo’n actie over te gaan. Met een remarketingcampagne kun je die bezoekers die interesse hebben getoond opnieuw bereiken.
Het instellen van de juiste instellingen is cruciaal bij remarketing. Je doelgroep spammen werkt namelijk averechts. Met verkeerde instellingen kun je bezoekers gemakkelijk overspoelen met onnodige advertenties. Maar met de goede instelling kan je er juist heel veel uit halen. Benieuwd naar wat we voor jou kunnen doen? Neem contact op, we geven je graag advies over het uitbesteden van Google ads.
Wat is beter, Facebook Ads of Google Ads?
Zonder informatie kunnen we je niet vertellen wat beter is. Elk platform heeft namelijk zijn eigen voor- en nadelen. Het hangt dus af van jouw situatie welke beter is. Facebook (en ook andere social media) Ads zijn perfect voor het bereiken van een specifieke doelgroep op basis van demografische gegevens en interesses. Google Ads zijn weer effectief voor het targeten van mensen die al actief op zoek zijn naar specifieke producten of diensten. Het beste is om beide platformen te overwegen en te testen. Vaak is een combinatie van meerdere platformen een sterke keuze!
Wat doet Piek Marketing precies als ik mijn Google Ads uitbesteed?
Wij ontzorgen je volledig en nemen het beheer van je Google ads uithanden voor je. We starten met een grondige analyse van je huidige campagne. Daarmee maken we een strategie op maat. Vervolgens testen we strategieën en advertenties, optimaliseren de advertenties, selecteren de juiste zoekwoorden, monitoren de prestaties. We nemen dus de volledige verantwoordelijkheid op ons voor het succes van je Google Ads campagnes.
Hoe meet ik de effectiviteit van mijn Google Ads-campagnes?
Meetbaarheid is essentieel bij online marketing. Daarom steken we veel tijd in het instellen van de trackingtools. Aan jou leveren we overzichtelijke rapporten en analyses die inzicht geven in de prestaties, klikfrequenties, conversies en ROI (Return on Investment). Op basis van deze gegevens kan jij inzien hoe effectief de campagnes zijn.
Wat als ik al een lopende Google Ads-campagne heb?
Geen probleem! Lopende campagnes kunnen we eenvoudig overnemen. We beginnen met een evaluatie van je huidige campagnes om te kijken wat er goed gaat en waar verbeteringen mogelijk zijn. Vervolgens stellen we een plan op maat op om de prestaties te verhogen en betere resultaten te behalen.
Wat is het verschil tussen organisch verkeer en Google Ads-verkeer?
Organisch verkeer gaat over de bezoekers die naar je website komen via zoekresultaten zonder dat je ervoor betaalt. Google Ads-verkeer zijn de bezoekers die naar je website komen door middel van betaalde advertenties in de zoekresultaten, of shopping/youtube/display natuurlijk.
Kan ik mijn advertentiebudget aanpassen tijdens het uitbesteden van Google Ads?
Zeker, we begrijpen dat je advertentiebudget kan variëren afhankelijk van je bedrijfsdoelen en financiële situatie. We overleggen regelmatig met jou of te kijken of het huidige budget nog aansluit bij je situatie. Maar wat je budget ook is, klein of groot, we passen onze strategieën altijd aan om het maximale rendement uit je advertentiebudget te halen.
Hoeveel moet ik uitgeven aan Google Ads?
Ook het budget wat nodig is, is afhankelijk van jouw situatie. Wel is er een minimum vanaf waar het interessant is om je Ads uit te besteden. Dit ligt meestal rond de €300. Gemiddeld genomen zien we dat bedrijven tussen de €1000 en €1500 spenderen per maand spenderen. Maar dit al sterk variëren en oploden tot het het 10-voud of nog meer.
Is Google Ads hetzelfde als SEA?
SEA staat voor Search Engine Advertising. Dit omvat het adverteren op zoekmachines zoals Google. Google Ads is het platform van Google waar je de SEA-campagnes kunt uitvoeren.. Dus ja, Google Ads is een vorm van SEA, maar er zijn ook andere zoekmachines zoals Bing waarop je kunt adverteren.
Wat heb ik nodig voor Google Ads?
Om te adverteren met Google Ads heb je een Google Ads-account nodig, en een website. Een goede website is van belang, aangezien daar bezoekers naar toe worden gestuurd. Een goede website zal een stuk meer klanten opleveren. Een Google Ads-specialist kan je helpen bij het opzetten en optimaliseren van je campagnes om de beste resultaten te behalen.