• Wat we zijn gaan doen:
De eerste stap was foto’s maken van de projecten. Daarvoor zijn we meerdere dagen door heel Zeeland gereden. De foto’s hebben we vervolgens gebruikt voor de nieuwe website.
De website is opgebouwd met een duidelijk verschil tussen de verschillende bedrijfstakken. Er wordt informatie verstrekt om potentiële klanten te kunnen laten converteren.
Voor de personeelswerving zijn we met aansprekende teksten en foto’s gaan adverteren op social media. We hebben een vacature pagina gemaakt waar sollicitanten eenvoudig hun gegevens konden achterlaten.
• Het resultaat:
Eigenaar Janco ziet duidelijk dat er meer maar ook andere offerte aanvragen binnenkomen. Er worden nu mensen bereikt die anders nooit bij Pannekoek Sloopwerken terecht waren gekomen. Ondanks de al goede naamsbekendheid zat er dus nog meer potentie in de markt. Het resultaat is een flinke groei in websitebezoekers en offerte aanvragen.
En bij de personeelswerving? 24 sollicitanten in een maand tijd. We hoeven er waarschijnlijk niet bij te zeggen dat ze daar erg blij mee waren.
En bij de personeelswerving? 24 sollicitanten in een maand tijd. We hoever er waarschijnlijk niet bij te zeggen dat ze daar erg blij mee waren.
• Klant vraag
Een nieuwe website die het bedrijf de uitstraling geeft die het verdient. Dat was in eerste instantie de vraag van Pannekoek Sloopwerken.
Pannekoek Sloopwerken is een bedrijf met groei ambitie. Naast een goede website zijn daar natuurlijk ook werknemers voor nodig. Daarom zijn we na het afronden van de nieuwe website gestart met personeelswerving.
• Videografie:
• Fotografie:
• Ook interessant voor jou:
Zet ook de volgende online stap:
Klant:
Pannekoek sloop & grondwerken
Werkzaamheden:
Webdesign, Bedrijfsfotografie
Pannekoek sloop & grondwerken
700% meer organische bezoekers
- Webdesign
- Bedrijfsfotografie
- Bedrijfsfilm
- Personeelswerving
750%
groei in organische verkeer
24
sollicitanten
6
Offerte aanvragen gemiddeld per maand