• Wat we zijn gaan doen:
Begonnen met ergonomische zooltjes voor mensen met fysiek werk. Maar inmiddels is Dr. Worker uitgegroeid tot het merk voor stijlvolle werkschoenen!
• Het resultaat:
Door middel van creatieve online campagne's hebben we binnen korte tijd veel klanten aan Dr.Worker weten te binden.
Doordat we mede-eigenaar zijn van het merk, hebben we ontzettend veel kunnen testen en proberen op het gebied van online marketing. We hebben nu ook echt ervaren hoe het is om een merk op te zetten. En die kennis en ervaring kunnen we weer inzetten voor ander klanten.
Naast de opgedane kennis en ervaring, hebben we er ook nog eens een succesvol bedrijf van kunnen maken.
• Klant vraag
Een merk opzetten gericht op de werkman met producten die zijn werk net even beter maken. Dat was de vraag die bij ons terecht kwam. En in plaats van uren factureren mede-eigenaar worden in het bedrijf.
Dit klonk ons als muziek in de oren. Hierdoor konden we al onze vrije uren erin steken en alles gaan proberen en testen op het gebied van online marketing.
Daarnaast ervaren we wat het is om een nieuw bedrijf op te bouwen. Met die kennis en ervaring kunnen we onze klanten nog beter helpen.
• Videografie:
• Fotografie:
• Ook interessant voor jou:
Zet ook de volgende online stap:
Klant:
Dr Worker
Werkzaamheden:
Webdesign, Online adverteren, Branding
Dr Worker
van 0 naar 800+ orders per maand
- Webshop gemaakt
- Video's & Fotografie
- Online campagnes
3.863.265
Advertentie weergaven
806
Gerealiseerde orders
32.818
Website bezoekers